7. toukokuuta 2014

Vain yhdet treenit :)

Viikon aikana ollut vaan yhdet treenit :O Vappuloma meni pihatöissä ja meillä oli kasvatteja omistajineen yökylässä. Koirat on vaan lenkkeilleet. Tehtiin me Tiinan ja Helin kanssa muuten kaksi kertaa 2min paikallaistumiset koirille. Olin piilossa ja Ross istui hyvin :)

Maanantaina alkoi ohjatut agitreenit! Olen viimeksi ehkä 3vuotta sitten ollut jossain RKS:n agiryhmässä. Nyt minä, Tiina ja Heli ollaan kaikki samassa ryhmässä, joka oli mulle ainut vaihtoehto ja onneksi päästiin Tarun ja Topin oppiin :) Ihanaa, kun joku on suunnitellut treenit valmiiksi ja antaa palautetta ja vaihtoehtoja! Taru oli tehnyt tosi kivan radan, suurimmaksi ongelmaksi taisi koitua keppien vika väli, kun ohjaaja ei antanut koiralle tarpeeksi tilaa :D Puomi pitäisi olla nopeampi, keinu oli tosi hyvä. Esteelle 17-18 (keltaisen mutkaputken jälkeisen leijeröinnin jälkeen ;)) tein ensin pakkovalssin (ekalla kerralla peruutin suoraan päin estettä ja kaaduin:D), Taru pyysi sitten kokeilemaan japanilaista siihen ja se oli kyllä paljon sujuvampi. Itselle ei olis tullut mieleenkään japanilainen, mutta nyt täytyy ottaa se ohjausvalikoimaan! Video vikalta yritykseltä, jossa yksi keppivirhe.


Tässä video vielä mun ja Iran treenistä silloin la 26.4. Kepeillä vielä hapuilee ja kontaktit olis kivempi juosta läpi :D Mutta kyllä se 1-vuotiaaksi jo ihan hyvin menee :) Palkkaan sen virheidenkin jälkeen, koska se ainakin yrittää. Sille ei ihan ole vielä selvää miten pitää tehdä, niin turha siitä on rankoa ja jättää palkkaamatta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti